ESPORTS: la millor versió de la UE Sitges goleja (5-0) al Moja i derbi sense gols entre Sitges B i Ribes. El Rugby Club Sitges cau davant el líder i segueix sense guanyar
La UE Sitges sembla haver posat la directa i en aquesta darrera jornada va golejar al Moja a Aiguadolç. Els gols d’Èdgar Doblas, Alejandro Pascua (2) i Geri (2) van servir per sumar els tres punts davant el conjunt de Manel Rodríguez i per seguir una setmana més al capdavant de la classificació.
Escolteu Toni Salido (entrenador UE Sitges)
I en el derbi de la 3ª Catalana, CD Ribes i Sitges B van empatar (0-0) al Bosc de Plaça. En un matx sense masses ocasions i amb la intensitat que requereix un enfrontament com aquest, els dos conjunts es van quedar sense marcar i repartint-se els punts. Després d’aquest empat els sitgetans es mantenen en el tercer lloc de la classificació.
Escolteu Alex Villalgordo (entrenador UE Sitges ‘B’)
A la Preferent de juvenils, la Blanca Subur va aconseguir el seu segon triomf en derrotar (2-1) a La Floresta al Nou Pins Vens. Un triomf treballat que dóna més aire als homes de Rafa Porras en aquest inici complicat de lliga.
Escolteu Rafa Porras (entrenador Juvenil A Blanca Subur)
A la Divisió d’Honor B de rugby, el Rugby Club Sitges va encaixar la quarta derrota en caure al Nou Santa Bàrbara davat el CAU València. Tot i fer un bon primer temps, els sitgetans no van poder aguantar el ritme del líder que es va acabar imposant per 19-50.
Escolteu Camilo Hanglin (entrenador Rugby Club Sitges)